Home Product Moisturizing Perfect Hydrating Treatment Essence 100ml

Perfect Hydrating Treatment Essence 100ml

(25 customer reviews) Write a Review
Rp 299.000
Perfect Hydrating Treatment Essence is Avoskin's best-seller product. This product serves to maintain the freshness and moisture of the skin.
Status In Stock
Stock 78
Category
Weight 500 g
Description How to use For who Ingredients

Perfect Hydrating Treatment Essence is Avoskin's best-seller product. This product serves to maintain the freshness and moisture of the skin. Enriched with ascorbic acid / ETVC, chamomile extract, carrot oil, and rosehip oil, feel a soothing sensation that can make the skin feel softer and supple, naturally bright, with facial pores getting smaller from day to day with regular use.

Pour essence into your palm. Then, apply to the entire face and neck until fully absorbed. Use it every morning and night after washing your face and before using other products as your skincare routine.

Can be used from the age of 14 years.

Aqua, Ethyl Ascorbic Acid, Propylene Glycol, Glycerin, Chamomile (Anthemis Nobilis) Extract, Carrot (Carota Sativa) Oil, Rosa Canina Fruit Oil(Rosehip), Carborner, Triethanolamine, Alcohol

Reviews (25)

Add Review
92%
4%
0%
0%
4%

Joan

December 12, 2020
Skin Type Dry Combo

Cocok di kulit kering saya. Dulu sering banget kulitku pecah-pecah di pinggir hidung ,alis dan samping bibir. Tapi setelah rutin pakai PHTE dan kombinasi sama ampoulenya, setahun terakhir udah enggak pernah kulit pecah-pecah lagi dan kulit juga terlihat glowing. So it's a definite re-purchase item for me

windu

December 11, 2020
Skin Type Oily Combo

Cocok bgt sama kulit aku yg kombinasi gini, berminyak cuma di area hidung sama dah aja. Aku uda pake ini sekitar 6 bulanan dan uda habis 100ml🥰 kerasa bgt pas baru bangun wajah aku jadi fresh dan seger bgt,

Farras

November 01, 2020
Skin Type Normal

PHTE bikin kulit lembab dan menenangkann. Dulu aku bruntusan dan ada bekas jerawat, pake ini jadi pudar. Mukaku juga agak cerahan dengan hasil yg baru terlihat dgn pemakaian rutin. Sayang botolnya kurang nyaman dipake karena gak enak ngeluarin cairannya.

1 2 3 4 9

Your Bag is Empty!