Home Product Miraculous Refining Series Miraculous Refining Serum

Miraculous Refining Serum

(9 customer reviews) Write a Review
Rp 239.000
It contains 10% AHA, 3% BHA, 2% Niacinamide and Ceramide which functions to exfoliate and brighten the skin without leaving the effect of the skin becoming dry.
Status In Stock
Stock 164
Category
Weight 500 g
Dimension x x cm
Description How to use For who Ingredients
Miraculous Refining Serum is the latest serum from the Miraculous Refining Series. With the content of AHA, BHA, Niacinamide, Ceramide, and other supporting ingredients that make this serum function effectively to help the process of exfoliating dead skin cells and triggers skin cell regeneration so that the skin becomes brighter, even skin tone, and smoother.

Apply evenly to the face and neck skin using the fingertips, avoiding the area near the eyes. Avoid contact with the eyes during use. If irritation occurs, stop using it temporarily and it is advisable to consult an expert. Use the product as recommended. Trying to use the product first on certain parts of the face is recommended for owners of sensitive skin. At the beginning of use, it is recommended to be used at night with a maximum frequency of use 3 times a week.

Avoskin Miraculous Refining Serum can be used from the age of 15 years

Water, Propylene Glycol, Glycolic Acid, Niacinamide, Salicylic Acid, Butylene Glycol, Amylopectin, Xanthan Gum, Dextrin, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Fucus Vesiculosus Extract, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Portulaca Oleracea Extract, Hydroxypropyl Bisstearamide MEA, Polyglutamic Acid, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxymethylglycinate, Triethanolamine, Dipropylene Glycol, Behenyl Alcohol, Ceteareth-20, Cholesteryl Isostearate, Tricaprylin, Cetearyl Alcohol , Squalane , Cholesterol , Stearic Acid, Dimethicone, Phenoxyethanol.

Reviews (9)

Add Review
77%
22%
0%
0%
0%

Jihan

August 02, 2020
Skin Type Normal Dry Acne-Prone

Suka bgt refining serum ini! Aku udah pake dari pertama launching sampe skrg, sekitar 1,5 tahunan. Udah abis 2 botol, super awet! Efeknya dikulitku nyata bgt bahkan aku bisa liat dari pertama pake. Kulit jadi plump dan 'awake', kalo ada whiteheads juga lgsg ilang. Kalo buat jerawat, dia butuh waktu buat ngempesin atau bikin mateng, tp gak akan lebih dari 3 hari, kalo di aku. Dan serum ini selalu jadi andalan aku kalo ada acara penting, pake dulu ini malemnya dan besok pagi kulitku lgsg siap bgt buat di makeup! Jd lebih nempel dan tahan lama✨

Erma

July 16, 2020
Skin Type Oily Acne-Prone

Huhuhu pengen nangis.... aku emang lagi nyari produk ekfoliate dan yang paling ngefek dikulit ku serum refining ini. Malamnya pakai serum ini, paginya teksture wajah jadi lembab, pori-pori tersamarkan, bruntusan kalem, merah merah pada wajah juga kalem enak aja di lihat. Fix recomended bgt !

Riska

July 16, 2020
Skin Type Combo Sensitive

Setelah cocok pake Miraculous Refining Toner, akhirnya memutuskan cobain yang serumnya. Akhirnya masalah kulit aku beruntusan, jerawat, muka kusem teratasi dengan Miraculous refining series ini 😍. Bener-bener bikin muka kenyel, glowing, bebas jerawat/beruntusan, makin cerah kulit aku! yang lagi cari produk exfoliating yang kece abis, wajib banget nyobain Miraculous refining series ini!😂

1 2 3

Your Bag is Empty!