Home Product Miraculous Refining Series Miraculous Refining Serum

Miraculous Refining Serum

(9 customer reviews) Write a Review
Rp 239.000
Get bright and acne-free skin with the Avoskin Miraculous Refining Serum product!
Status In Stock
Stock 257
Category
Weight 500 g
Description For Who How To Use Ingredients

Avoskin Miraculous Refining Serum is a chemical peel that contains 10% AHA and 3% BHA as exfoliating agents. Equipped with Niacinamide, Ceramide, and other supporting ingredients that make this serum effective in helping the exfoliation process and removing dead skin cells, as well as stimulating skin cell regeneration. So, the skin will become brighter and softer.

This Miraculous Refining Serum product also works for:
- Removes dead skin cells.
- Brightens and evens out skin tone.
- Improve skin texture.
- Overcoming acne and blackheads.

Avoskin Miraculous Refining Serum contains safe and clinically tested ingredients, so it can be used for ages starting from 16 years.

Follow the steps of use and the following tips to get optimal results from using Miraculous Refining Serum products:
- Apply evenly on facial skin using fingertips.
- Rinse the next day, and don't forget to use your favorite sunscreen.

Tips:
- Trying to use the product first on certain parts of the face is recommended for sensitive skin.
- At the beginning of use, it is recommended to use it at night with a maximum frequency of use 3 times a week.
- Keep out of eyes. If irritation occurs, discontinue use temporarily and it is recommended to immediately consult an expert.

Water, Propylene Glycol, Glycolic Acid, Niacinamide, Salicylic Acid, Butylene Glycol, Amylopectin, Xanthan gum, Dextrin, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Fucus Vesiculosus Extract, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Acer saccharum (Sugar Maple) Extract, Portulaca Oleracea Extract, Hydroxypropyl Bisstearamide MEA, Polyglutamic Acid, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxymethylglycinate, Triethanolamine, Dipropylene Glycol, Behenyl Alcohol, Ceteareth-20, Cholesteryl Isostearate, Tricaprylin, Cetearyl Alcohol, Squalane, Cholesterol, Stearic Acid, Dimethicone, Phenoxyethanol

Reviews (9)

Add Review
77%
22%
0%
0%
0%

Jihan

August 02, 2020
Skin Type Normal Dry Acne-Prone

Suka bgt refining serum ini! Aku udah pake dari pertama launching sampe skrg, sekitar 1,5 tahunan. Udah abis 2 botol, super awet! Efeknya dikulitku nyata bgt bahkan aku bisa liat dari pertama pake. Kulit jadi plump dan 'awake', kalo ada whiteheads juga lgsg ilang. Kalo buat jerawat, dia butuh waktu buat ngempesin atau bikin mateng, tp gak akan lebih dari 3 hari, kalo di aku. Dan serum ini selalu jadi andalan aku kalo ada acara penting, pake dulu ini malemnya dan besok pagi kulitku lgsg siap bgt buat di makeup! Jd lebih nempel dan tahan lama✨

Erma

July 16, 2020
Skin Type Oily Acne-Prone

Huhuhu pengen nangis.... aku emang lagi nyari produk ekfoliate dan yang paling ngefek dikulit ku serum refining ini. Malamnya pakai serum ini, paginya teksture wajah jadi lembab, pori-pori tersamarkan, bruntusan kalem, merah merah pada wajah juga kalem enak aja di lihat. Fix recomended bgt !

Riska

July 16, 2020
Skin Type Combo Sensitive

Setelah cocok pake Miraculous Refining Toner, akhirnya memutuskan cobain yang serumnya. Akhirnya masalah kulit aku beruntusan, jerawat, muka kusem teratasi dengan Miraculous refining series ini 😍. Bener-bener bikin muka kenyel, glowing, bebas jerawat/beruntusan, makin cerah kulit aku! yang lagi cari produk exfoliating yang kece abis, wajib banget nyobain Miraculous refining series ini!😂

1 2 3

Your Bag is Empty!